2016. november 7., hétfő

A borítótervező pályázatról néhány szóban

Életem első borítótervező pályázatára kicsit több mint két hét alatt 173 terv érkezett. Elképesztő ez a szám, legalábbis számomra :)

Először is köszönöm szépen mindenkinek, aki időt és energiát szánt rá, hogy tervet készítsen nekem. Izgatottan vártam minden nap az újabb és újabb képeket. Nagyon sok szépet kaptam tőletek.

Sok olyan képet kaptam, ami önmagában nagyon-nagyon tetszik, mégsem adja vissza igazán a könyv hangulatát, témáját. Valószínűleg nehéz olyan kevés információból dolgozni, amit a pályázatban kiírtam, de erről nem tudok nyilatkozni, mivel én egyáltalán nem értek a képszerkesztéshez. Fejben ki tudok ugyan találni borítókat, a megvalósításukat viszont másra bíznám. 
Este nagyon sokáig ültem a laptop előtt és a borítókat nézegettem, ugyanis választanom kellett ötöt, amiket "legjobbként" jelölök meg, illetve egyet ebből az ötből. Ez volt a legnehezebb. 

Íme az öt terv, ami szerintem legjobban illene a könyvhöz:

1:


2:


3:


4:


5:



Mindegyik borító más, de mindegyik kifejez valamit, ami fontos a regény szempontjából. Mivel már ez a döntés is nagyon nehéz volt, gondolhatjátok, mennyit törtem a fejem a végeredményen. A pályázat meghirdetésekor reméltem, hogy lájkok és hozzászólások formájában sok-sok visszajelzést kapok tőletek, és ez meg is történt, ezért úgy döntöttem, nem csak a saját véleményemet veszem figyelembe, hanem a tiéteket is. Én két borító között vacilláltam nagyon, de mivel az egyik kedvencem volt az abszolút közönségkedvenc is, ezért végül erre esett a választásom.

Íme:




A végső döntés persze a kiadóvezető kezében van, ő választja majd ki a végleges borítót, ami a könyvre kerül.

Egyetértetek a választásaimmal? Ti melyik borítót látnátok viszont legszívesebben a könyvön?

1 megjegyzés:

  1. Mind az öt általad kiválasztott borító szuper (a többit majd átbogarászom, ha lesz egy kis időm), de nekem a 4. a szerelem első látásra. Az fantasztikus. Nem mellesleg olvasni akarom, nagyon nagyon :D

    VálaszTörlés