2017. augusztus 17., csütörtök

Ne mondd, hogy szeretsz - borítótervező pályázat eredményhirdetés

Összesen 105 terv érkezett a pályázatra, aminek nagyon örültem! Köszönöm szépen mindenkinek a munkáját, hihetetlen érzés volt minden nap újabb és újabb képeket kapni. Nagyon sok terv tetszett, de ki kellett választanom 5-öt, amiket szívesen látnék a könyv borítójaként.
Természetesen igyekeztem arra is figyelni, hogy a szavazóknak melyik képek tetszettek legjobban. Akad olyan, ami habár sok lájkot kapott, nem a megadott stockphoto oldalról vett kép volt, ezért azt nem választhattam, illetve olyan is, ahol maga a kép nagyon jó volt, de egyáltalán nem illett a történethez. Úgyhogy mindent figyelembe véve végül az alábbi 5 tervet választottam ki. (A sorrend jelen esetben véletlenszerű, nem tetszési sorrendben raktam ki őket.)
  

Németh Balázs egyik terve:

(Imádom a színvilágát és a cím betűtípusát.)


 Itvás Éva egyik terve:

(Megfogott a betűtípus és a lány arca.)


Németh Balázs másik terve:

(Tetszik az egyszerűsége, a rikító narancssárga toll, és persze a betűtípus.)


Ambrús Renáta egyik terve:

(A lány itt is nagyon tetszik, és jó a cím betűtípusa is.)


És végül az ötödik terv, ami nekem nagyon tetszik, és ezzel megnyerte a pályázatot:
Lyra Corvus egyik terve:
(Tetszik a lány, a sminkje, a tetkó és az egész színvilága.)


Ezek közül bármelyik képpel el tudnám képzelni a könyvet, de a döntés innentől kezdve a kiadóvezető kezében van.
Remélem, nektek is tetszenek az általam választott képek!


Lylia




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése